Pn. Suri Bt Samah (67 Tahun), Alor Setar, KEDAH Masalah : Menderita Sakit Tulang Belakang & Saraf

28/04/2012 13:17

Saya seorang pesara polis. Masalah kesihatan saya adalah sakit tulang belakang dan saraf di mana saya sering sakit-sakit belakang, pedih, hangat dan tidak larat untuk bergerak hinggakan memasak makanan di rumah pun saya terpaksa duduk. Pergerakan saya amat terbatas dan sungguh tidak selesa.
Sebelum ini, kami sekeluarga membeli makanan dari kedai. Saya juga menghadapi masalah untuk melakukan ibadah terutamanya solat. Solat saya pun tidak sempurna dan sunat-sunat tidak dapat dibuat serta bangun pun memerlukan bantuan.
Saya telah mendapatkan pemeriksaan dan rawatan di hospital dan mencuba bermacam-macam produk kesihatan yang diperkenalkan kepada saya. Banyaklah wang pencen saya dibelanjakan. Mengikut penelitian doktor pakar, saya dinasihat supaya banyak berehat dan menjalani pembedahan kerana menurutnya saraf tunjang telah tersepit di antara tulang belakang.
Suatu hari saya rasa tergerak hati dengan izin Allah swt. untuk mencuba produk SECRET HONEY GENIEUS setelah mendengar di radio ikim dan membuat pesanan melalui Stokis Kubang Pasu, En. Nizam. Saya dinasihatkan untuk mengambil SECRET HONEY GENIEUS 1 sudu teh 2 kali sehari. Saya mengambilnya sebelum solat Subuh sekali dan sekali lagi di sebelah malamnya.
ALHAMDULILLAH, kini setelah hampir sebulan dan sebotol saya mengamalkannya, terdapat banyak perubahan ke atas diri saya. Saya mulai bertenaga dan ceria. Kerja-kerja dan ibadah dapat saya tunaikan dengan sempurna. Disamping itu saya juga amat gembira kerana dapat menjalani kehidupan seperti orang lain.